neděle 9. července 2017

Letní Lipno

První týden prázdnin jsem přes dva volné dny na ideální pozici (st+čt) vykysnul v práci a to i přes ty volné dny. O to větší radost pak nastala, když jsem za rodinou na Lipno přijel v pátek s tím, že tam budu až do neděle a do práce nepojedu.

Program jsme měli naplněný až k prasknutí. Předně, kdykoli byla chvilka času, seběhli jsme k Macháčkům, nebo  přístavišti a šup do vody. Kromě toho procházky (na louce jsme s Lukášem jeden večer našli ježka, rojili se tam chrousti, v lese byly svatojánské mušky - ty se mně ovšem vyhýbaly), průzkumy a jedna velká výprava na kajacích.

Při výzkumné výpravě se Lukáš důvěrne seznámil s kolonií mravenců. V jejich blízkosti se musel zastavit a vykonat potřebu. Za což se mu odměnili kousanci na nohou. Z inkriminovaného území jsem ho pak v nervovém záchvatu vynášel na zádech. Na zem tam už nešlápl. Ale po návratu na chatu prohlásil, že to tam bylo pěkné.

Poslední den, v neděli, jsme se ráno sebrali a s Frantou a Lukym vyrazili. Máma nám nachystala svačinu, pomohla nám s lodí na vodu a už jsme jeli. Počasí nebylo moc stabilní, předchozí dva dny boural fakt silný vítr, ale vypadalo to dobře. Přejeli jsme na druhou stranu a "proti proudu" jeli podél levého břehu. Když jsme našli správnou pláž, nastal čas koupání, svačinování a odpočinku. Jenže z Rakouska se začaly valit bouřky. Skrčení v křoví jsme jednu přepršku přežili v klidu a pak vyrazili. 

Vítr zesílil, což nám ovšem hrálo do karet. Zpátky u našeho břehu jsme byli za pár minut, leč dešti jsme přesto neutekli. Jak uvidíte z fotek, Lukáš s deštěm nemá problém. Navíc si v něm sundavá čepici, protože jsem mu nakukal, že kdo chce povyrůst, musí se nechat zmoknout, to pak totiž poroste jako z vody. A on chce být jako já a věří mi. No co, já tomu taky věříval a taky jsem vyrostl. Tak to asi je pravda.

Nakonec ještě v neděli večer koupačka a pak už domů. 

Na chatě je parádně!

Nejprve na procházku

Pěkně všichni pohromadě 

Počasí bylo ideální

Děti šťastné a zamazané od marmelády

Abbey Road II.

Děti a ženy se vracejí do bezpečí svých domovů

Zatímco muži vyrážejí na průzkumy

Luky fotí různé struktury

Já houby. Je jich tak málo, že to nestojí za sbírání. 

V přístřešku jsme měli zajímavého hosta

Leč tvářil se trochu zarputile

Vyrážíme na kajaky

Franta v komoře za mnou. Na kormidle.

Radost

Já se fotím, kluci čumí, kde co lítá

Na pravém břehu je luxusně

Pauzička

Kluci odpočívají po dlouhé a namáhavé plavbě

Zvlášť Fanda, ten se nadřel

Luky smývá pot

Jde bouřka! Zdrháme!!!

Začalo pršet - Lukáš okamžitě sundal čepici, aby zmokl a vyrostl

Tohle je táto náprstník

Jdeme k vodě! Rychle!!!

Lukáš se radši vozí, než plave

A užívá si to dokonale

Rodina vodníkova

Žádné komentáře:

Okomentovat