neděle 15. října 2017

Do Indiánova

Na druhý říjnový víkend byla ohlášená ideální předpověď počasí. K tomu nás Indiáni pozvali na pizzu a tak jsme si udělali krásný víkend.

Kluci si šli po obědě dát šlofíka, já nastartoval svůj nový stroj (koloběžku Mibo GS) a vyrazil jsem vpřed.

Vzal jsem to po hrázích rybníků, přes krásné posečené louky,
přes Dubné, Záboří a Chvalovice až do Netolic.

Koloběžka upalovala jako raketa.

Krajina byla úchvatná.

Z Netolic jsem to vzal zadem, směr Strunkovice.
Nejkrásnější míésto celé cesty byla tahle platanová álej.
Je zezadu za Kratochvílí.

U Indiánů jsme se sešli dohromady skoro najednou.
S Lukášem jsem vyrazil na kratičkou procházku.
Fotil a trhal kytky - pro mámu.

To není země, to je zahrádka.

Lukáš se vylítal v lese s Janíkem a Vendulkou, a tak na procházení neměl náladu.
A focení ho taky moc nebavilo.
 

Přitom tam bylo tak krásně.

Indiánské Svobodné Hory

Večírek frčel na plné pecky.
Vepředu Franta, černý sen každého fotografa.

Pak jsme ještě s Pavlou vyrazili za romantikou, na západ slunce.

A že romatiky bylo opravdu dost!

Žádné komentáře:

Okomentovat